יום שני, 13 בדצמבר 2010

דיאטה מהירה

דיאטה מהירה? להלן מספר טיפים ורעיונות לביצוע דיאטה מהירה.

הרעיון המרכזי של דיאטה מהירה היא שריפת שומנים במהירות תוך כדי הפחתה דרסטית של צריכת קלוריות. דיאטה מהירה היא מתכון הרזיה לטווח קצר ואיננה מיועדת לתקופה ארוכה- דיאטה מהירה יכולה להיות מסוכנת לבריאות. לכן מי ששוקל נקיטת דיאטה מהירה ראוי שתהיה לו מטרה קצרת מועד. לדוגמא דיאטה מהירה לקראת אירוע. כאמור, דיאטה מהירה איננה מתאימה, ואיננה יכולה להיחשב כאורך חיים. דיאטה מהירה היא פתרון קצר מועד לטווח קצר. סיכוי נמוך לשמור על משקל נמוך לאחר דיאטה מהירה. חשוב: דיאטה מהירה מתאימה אך ורק לאנשים בריאים. דיאטה מהירה איננה מהלך טבעי לגוף ולכן איננה מומלצת אלא בנסיבות מיוחדות.


דיאטה מהירה- 4 ימי דיאטה
במקור דיאטה מהירה של 4 ימים פותחה ע"י דר' יאן סמית'. הרעיון הוא 7 תכניות של דיאטה מהירה שכל אפשרות היא בת 4 ימים. וכך, מי שעושה דיאטה מחליף אחרי כל 4 ימים את תכנית הדיאטה. בצורה שכזאת, בגלל השינוי בתפריט ובסגנון הדיאטה אחת ל  ימים, מי שעושה את הדיאטה איננו משתעמם, ובעיקר השינויים בתזונה מבלבלים את חילוף החומרים, אינם מאפשרים לו להתקבע ולאגור שומן, ולכן תוצאות הירידה במשקל משמעותיות ומהירות.
דיאטה מהירה – ניקוי רעלים
דיאטה מהירה ואפקטיבית. מומלצת לתקופה קצרה של עד שבוע. הבונוס הוא שמעבר להרזיה המהירה ואיבוד משקל הגוף גם מתנקה מרעלים. דיאטה מבוססת על אכילת פירות, ירקות ושתיית הרבה מאד מים. דיאטה מהירה שכזאת מנקה את המערכת, מפרידה בין הרעלנים שנאגרו בגוף ומשחררת משומנים.
דיאטה מהירה – צום מיצים
צום פירות גם הוא נכלל במסגרת האפשרויות של דיאטה מהירה כאשר הדיאטה מושתתת על שתיית מיצי פירות בלבד. בדיאטה זו אין לאכול מזון מוצק. יש לצרוך פירות וירקות סחוטים. זוהי דיאטה מהירה שבונוס בצידה: ניקוי רעלים.  

דיאטה מהירה – מזון נא
בדיאטה זאת, שהיא אולי הנפוצה ביותר מבין הדיאטות המהירות, ניתן לאכול פירות וירקות טריים וכן כל מוצר מזון שהוא שלא עבר כל תהליך של עיבוד, בישול, שימור או אפיה. בצורה זאת המזון שומר על ערכיו התזונתיים המקוריים ומאפשר תהליך הרזיה מהירה תוך שמירה על ערכים תזונתיים חיוביים.
ולסיום, יש לזכור שבריאות טובה תלויה בתזונה בריאה. תזונה בריאה היא גם תזונה מאוזנת. דיאטה מהירה מעצם טבעה איננה דיאטה מאוזנת, ולכן יש להסתייע בה בזהירות ובמתינות. זה תהליך מומלץ רק בנסיבות מיוחדות שבהן נדרשת דיאטה מהירה.    

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...