יום שבת, 30 באוקטובר 2010

כיצד תעשי ספורט מבלי לעשות ספורט?

כיצד תעשי ספורט מבלי לעשות ספורט?
עם כל הכבוד לדיאטות, דבר לא יתפוס את מעמדה של פעילות ספורטיבית. איש לא מצפה ממך להפוך לאתלטית אלא רק להתחיל לשנות הרגל או שניים, הליכה. ישנים מגוון צעדים שאת יכולה לעשות על מנת לעודד את עצמך ללכת יותר במהלך היום וכך לשרוף הרבה יותר קלוריות משהיית מורגלת עד כה.

הנה המצאה מועילה, פדומטר, זה יכול להיות מותקן בשעון, בפלאפון, או לרכוש אותו כמוצר בפני עצמו, סופר הצעדים מראה כמה הלכת באותו יום, אך גם יכול להראות לך את הקילומטרים שעברת ברגל ואפליקציות מגניבות נוספות.

נראה אותך לא מתאמצת ללכת יותר כשתראי כמה יפה כבר עברת באותו יום. הגדירי לעצמך כמה את צריכה ללכת באותו יום ולאט לאט האריכי  את כמות ההליכות שלך בכל יום. יחד עם זאת חשוב שתתחילי לשנות הרגלים כדי לעזור לעצמך להגדיל את מכסת ההליכה שלך כל יום. כך למשל, אין צורך לקחת מכונית לכל מקום אולי עדיף ללכת לחברה, יום הורים, או למשרד ברגל או באופניים וכך תגדילי את מכסת ההליכה שלך, נצלי ימים יפים כשלא חם מידי לפעילות ספורטיבית. ואולי זה בכלל הזמן לשקול לאמץ כלב, שמהווה תירוץ מעולה לגרור את עצמך מהספה בערב אל השדרה להליכת ערב מרעננת, אך כמובן שזו רק סיבה משנית לאמץ חבר חדש. 
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...