יום שבת, 30 באוקטובר 2010

דיאטת שריפת שומנים


דיאטת שריפת שומנים


דיאטת שריפת שומנים – האם זה עובדמחפשים דיאטה לשריפת שומנים שעובדת? ובכן, צר לנו לאכזב, אך אין כזה דבר דיאטה לשריפת שומנים. יש דיאטת הרזיה, שמשולבת באימון גופני, שתורם לשריפת שומנים, חיטוב הגוף והרזיה.


כל הזמן מנסים למכור לנו מוצרים לשריפת שומנים. מבטיחים לנו שאם רק נתאמן 5 דקות ביום, נוריד ממשקלנו ונעצב את גופו באורח פלא. אך מה אפשר לעשות שלא כך דברים עובדים? מה אפשר לעשות שעל מנת להוריד במשקל, לשרוף שומנים ולחטב את הגוף, יש צורך בשינוי כולל של אורח החיים ועמידה במספר כללים להצלחה?

כדי להרזות, יש כמובן, לפצוח בדיאטה, שמשמעה שינוי התזונה היומית שלו, לתזונה נכונה, מאוזנת ובריאה. יש אפשרות לבחור ממגוון הדיאטות הקיימות כיום בשוק, או פשוט ללכת לדיאטנית אם דרך קופת החולים ואם באופן פרטי, ולתת לה להרכיב לנו תפריט בריא ומרזה, בהתאם להעדפותינו.

כשפוצחים בדיאטת הרזיה, מומלץ לשלבה באימון גופני ששורף שומן, מעצב ומחטב. האימון הגופני יזרז את הירידה במשקל, ימנע שבירות שנובעות מעצירה בירידה במשקל במהלך הדיאטה (כמו שקורה מדי פעם, שכן ירידה במשקל היא כמו ירידה במדרגות ולא כמו ירידה במדרון תלול), יעזור לנו לשרוף שומן ולא רקמות שריר או נוזלים, יעצב ויחטב את גופנו.

לכן כל מי שבאמת רוצה לדעת איך שורפים שומן, הנה מספר כללי חובה:
ראשית, יש לשלוט ברמת הסוכר בדם. שליטה זו תורמת להורדת השומן. איך ניתן לעשות זאת? ניתן לשלוט ברמת הסוכר בדם על ידי אכילת פחמימות, חלבונים ושומן בריא, בארוחות המחולקות לאורך כל היום, מדי שעתיים-שלוש. שש ארוחות קטנות ביום ישפיעו מאוד על תהליך שריפת השומן, אך יש לזכור שצריך לצרוך מעט קלוריות.

מספר הקלוריות שיש לאכול ביום משתנה מאדם לאדם בהתאם לגילו, משקלו ומינו, ולכן יש להתייעץ עם דיאטנית. קצב ההרזייה המומלץ הוא לא יותר מקילוגרם אחד בשבוע, שכן ירידה דרסטית במשקל מזיקה לגוף, לעור ולשרירים.

בתהליך של דיאטה ומשטר אימונים חשוב להקפיד על שנת לילה טובה של כשמונה שעות. שינה טובה תפתח לכם את היום בחיוביות, תהיו רעננים דייכם להתאמן גם באותו היום. כמו כן, יותר מדי שעות עירות משמעם יותר צריכת קלוריות.

דבר נוסף שחשוב לא פחות הוא שתיית מים מספקת. הרבה פעמים אנו חשים רעב מדומה שנובע למעשה מצמא. אם תשתו הרבה מים תחושו יותר מלאים ותאכלו כמויות קטנות יותר. מים גם תורמים לאלסטיות של העור שחשובה בעת הורדה במשקל. מים גם עוזרים לשריפת שומנים, שכן הם עוזרים לכבד להפוך שומן לאנרגיה. יש לשתות מים כאחוז וחצי עד שני אחוזים ממשקל גופנו ביום.

האימון הגופני שאנו עושים צריך לכלול גם אימוני משקולות וגם אימוני אירובי. הרמת משקולות מורידה את אחוז השומן בגוף ומגדילה את אחוז השרירים, לכן יש לשלב עם האימון השבועי שלנו, כשלושה אימוני שרירים.
אימוני האירובי משפרים סיבולת לב ריאה, שתורמת לשריפת שומנים, לחיזוק ולעיצוב השרירים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...