יום שבת, 30 באוקטובר 2010

דיאטות כסאח


דיאטות כסאח


דיאטות כסאח? השמנה נגרמת כאשר ישנו מאזן שלילי בין כמות האוכל שצורכים ביום לבין מה שהגוף צריך ביום. אם מכניסים לגוף יותר ממה שצריך, מתרחשת עלייה במשקל, שנחשבת כלא בריאה ולא אסתטית.

עלייה במשקל הוא תהליך שלפעמים מתרחש במשך שנים, ולכן לא פלא שדיאטות כסאח למיניהן כל כך מפתות – הן מבטיחות להשיל במהרה את מה שנאגר במשך שנים. אך במאמר זה נסביר לכם מדוע לא כדאי לפצוח בדיאטות כסאח.

דיאטות כסאח הן דיאטות שמבטיחות לכם שאם תוכלו מעט תרזו מהר. מה שדיאטות אלה לא מספרות לכן הוא כי גם אם תצליחו להרזות חמישה קילוגרמים בשבוע, לא ממש שרפתם שומן וצמצמתם בנפח הגוף, אלא פשוט איבדתם מים, שהם מאוד חיוניים לגוף, ולא באמת משפיעים על המראה החיצוני. בשלב זה של הדיאטה שורפים גם רקמות שריר שהן דווקא מאוד רצויות וחשובות לתהליך ההרזיה.

דיאטות כסאח הן גם דיאטות שלא ניתן לשמור עליהן לאורך זמן. הן קשות ומייגעות, ובסופן לא נלמדים שום כללים לתזונה נכונה – כך שהעלייה במשקל מובטחת. כל מה שעמלתם להשיל – יחזור ובגדול! אם עמלתם קשות לעמוד בצריכה קלורית של 500 קלוריות ליום בדיאטת הכסאח, אפילו אם תוכלו 700 קלוריות – תרגישו עלייה מיידית במשקל. להזכירכם, בדיאטה מאוזנת ובריאה, תוכלו לאכול מעל ל-1,000 קלוריות ועדיין להרזות, אז למה לסבול ולהרוס את הגוף?

אנשים שמתפתים לדיאטות כסאח לעתים תכופות, לא משערים כלל את מידת הנזק שהם עושים לגוף. כל דיאטה קיצונית שתעשו תקשה עליכם לרדת במשקל לאחר מכן, שכן קצב חילוף החומרים הופך איטי יותר. כמו כן, ירידה מהירה במשקל פוגעת בעור הפנים ובעור הגוף שלכם ואתם עלולים להביא על עצמכם טרם עת קמטים, סימני מתיחה, רפיון של העור, עודף עור ועוד. לא הייתם רוצים להשיל במהרה 30 קילוגרם, אבל להישאר עם עודפי עור, שאין אפילו ניתוח שיכול לתקנם. הגוף הוא מכונה נפלאה, ואם תלמדו לשמור עליו, תוכלו להשיל את המשקל העודף בחוכמה מבלי לפגוע באסתטיקה שלו. מבלי להישאר עם עודפי שומן לא אסתטיים, שגם עכשיו יגרמו לכם להתבייש ללבוש בגד ים.

כדי שהמנגנונים השונים בגוף האדם יתפקדו כהלכה, דרושים לנו מזונות בסיסיים מסוימים בכמויות שונות (אבות מזון). מחסור מתמשך באבות המזון, כמו שנגרם בדיאטות כסאח, יגרום להפרעות בריאות, שיחבלו במהלך התקין של הדיאטה ובירידה תקנית של המשקל.

תהליך ההרזייה, כשמו כן הוא – הוא תהליך שעליו להיתפש כחלק מאורח חיים בריא ונכון, ולא בתור זבנג וגמרנו. עליכם להבין כי אין פתרונות פלא להרזייה, אלא רק שילוב הגיוני בין ספורט לתזונה נכונה יכול להביא את הישועה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...