יום שישי, 28 בינואר 2011

אכילה נכונה לפי סוג הדם שלך



האם נתקלתם פעם בהרגשת כבדות אחרי מאכל מסוים? בתחושה שהמאכל הספציפי לא עשה לכם טוב? גזים, צרבות, תחושה מוזרה..? - כנראהשהמאכל אינו מתאים לסוג הדם שלכם!

סוג דם O
בעלי סוג דם O ניחנים במערכת חיסונית חזקה ועיקשת ומערכת עיכול חסונה. לסוג דם O חומצות קיבה בריכוז גבוה במיוחד, המסוגלות למצות מן הבשר את היסודות המזינים ולהטמיע ביעילות מזון עשיר בחלבונים.
בעלי סוג דם O מגיבים טוב יותר לתפריט עשיר בחלבונים, לרבות בשר, עוף, דגים ומגוון פירות וירקות. אולם דגנים, קטניות ומוצרי חלב רבים אינם מתאימים לסוג דם זה.

סוג דם A
בעלי מערכת חיסונית שונה מזו של סוג דם O. מערכת העיכול סיגלה לעצמה תפריט שיכול לענות על צורכו של הגוף בחלבון שמקורו בעיקר בצמחים ודגנים.
יתאים לכם במיוחד תפריט צמחוני ברובו כולל מוצרי סויה, מיני שועית, קטניות, ירקות ופירות בתוספת מנות קטנות של דג.

סוג דם B
פיתח מערכת חיסונית מאוזנת וסובלנית משל A ו-O.
התפריט האופטימלי יכלול בשר ציד, בשר צאן כגון: טלה וכבש, עם זאת צריך להמנע מאכילת עוף.
בעלי סוג דם B מפיק תועלת מאכילת מגוון מוצרי חלב.
מינים מסויימים של דגנים, פולים וקטניות גורמים לסוג דם B בעיות אבל עומד לרשותם מגוון רחב של ירקות ופירות.

סוג דם AB
זהו סוג דם המהווה שילוב של מרבית היתרונות ונקודות התורפה של סוג דם A וסוג דם B.
המערכת החיסונית ומערכת העיכול של סוג דם AB מורכבת וקפריזית יותר משל כל סוגי הדם האחרים, לטוב ולרע גם יחד. הטוב מתבטא במגוון רחב של תגובות חיסוניות ועיכולויות, הרע מתבטא בהטמעת כל החולשות ונקודות התורפה של סוגי הדם A ו-B גם יחד.
בעלי סוג דם AB יכולים לאכול את מרבית המזונות המתאימים לשני סוגי דם אלו, אך נאלצים להימנע ממרבית המזונות הגורמים אצלם לאגלוטינציה.
התזונה הטובה ביותר לסוג דם AB היא צמחונית בעיקרה ומלווה בתוספים צנועים של בשר ומוצרי חלב.

אכילה נכונה לפי סוג הדם שלכם, יכולה להניב תוצאות מדהימות וכמעט מיידיות במלחמה באלרגיות ובמחלות כרוניות אחרות.
הקפדה על-פי סוג הדם שלכם יכולה לגרום לירידה במשקל, חזרה לייצור אינסולין נורמלי, היעלמות של בעיות עיכול טורדניות וגידול במרץ ובאנרגיה.
אכילה לפי סוג הדם יכולה לסייע במאבק במחלות רציניות כמו סרטן, מחלות לב וכלי דם, אי-הידבקות בנגיפים וזיהומים שכיחים, סילוק הרעלנים התורמים להשמנת יתר והאטת תהליך התנוונות התאים הנלווה להזדקנות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...