יום שני, 13 בדצמבר 2010

דיאטת נוטרי-סיסטם Nutrisystem Diet Plan


דיאטהדיאטת נוטרי-סיסטם (בתרגום חופשי: מערכת תזונה), היא הדיאטה הנוחה ביותר. עושי דיאטה שלא רוצים לחשוב על גדלי מנות, קניות ובישול ארוחות - יאהבו את דיאטת נוטרי-סיסטם.
כל שצריך לעשות הוא לבחור את האוכל ותקבלו אספקה חודשית של ארוחות לחימום במיקרו עד מפתן הבית. בסה"כ הדיאטה היא בריאה. הארוחות מעטות בסודיום ובשומן טראנס ומכילות מגוון רחב של דגנים מלאים. העובדה שהארוחות מגיעות במנות מסודרות פוטרת את הדיאטן מלחשב בעצמו את הכמויות שעליו לאכול.
דיאטת נוטרי-סיסטם פותחה בשנת 1972. מאז היא השתנתה לא מעט וכיום היא כוללת את שיטת נוטרי-סיסטם המתקדמת (שפותחה בשנת 2008), בעלת "יתרון גליקמי" (רמת הגלוקוז בגוף), המקדמת ארוחות מבושלות בעלות פחמימות טובות, אחוז שומן נמוך, חלבונים בריאים ועשירות בסיבים תזונתיים. ארוחות אלו מכילות גם חומצות שומן אומגה 3 לשמירה על בריאות הלב ותחושת שובע.
האינדקס הגליקמי, הוא כלי הרזיה פופולארי הקובע שאוכל המדורג בעל אחוז גליקמי נמוך, יעיל בייצוב רמת הסוכר בדם ומדכא תחושת רעב.
דיאטה זו ממליצה לנשים על תוכנית בעלת 1200 קלוריות ליום ולגברים על תוכנית בעלת 1500 קלוריות ליום. הארוחות נבחרות ע"י הלקוח באינטרנט ונשלחות לביתו בדואר. עלות המנות היא $280 - $310 לחודש.
בנוסף לארוחות, יקבל עושה דיאטה זו - מדריך עצמי לשינוי התנהגותי ב-12 שבועות, שנכתב ע"י פרופ' גארי פוסטר, מומחה להשמנת יתר באוניברסיטת טמפל.
שיטת נוטרי-סיסטם מעודדת שילוב פעילות גופנית כחלק מטיפוח אורח חיים בריא. עושי הדיאטה יכולים להשתמש בתקליטורי הדגמה הכלולים בחבילה או לבחור תוכנית אימון באינטרנט כמו אירובי, יוגה ועוד.

איך דיאטת נוטרי סיסטם עובדת?

הדיאטה נבנית באופן אישי לכל לקוח בהתאם לגילו, מינו וצרכיו (לדוגמא: צמחוני). בדיאטה זו אין משקלים, מדידות, ספירת קלוריות או בישול. כל שצריך לעשות הוא להוסיף מים ומנה ולחמם במיקרוגל.
בדיאטה זו, נעשית בחירת ארוחות מתוך קטלוג למשך 28 ימים בכל פעם. לדברי החברה, רוב עושי דיאטה זו נשארים בתוכנית 10-11 שבועות. התוכנית כוללת מדריך "צעד אחר צעד" לבניית ארוחה נכונה: כמה לאכול, איך אוכלים בחוץ, כיצד לעקוב אחר מה שאוכלים ועוד.
ייעוץ בריאותי ניתן בחינם עם הזמנת הארוחות.

תפריט דיאטת נוטרי סיסטם - Nutrisystem

לקוח של דיאטת נוטרי סיסטם, יכול לבחור מתוך 120 מנות וקינוחים מוכנים, אשר מספקים תזונה מאוזנת בחלבונים, שומנים ופחמימות טובות. הדיאטה בנויה בצורה הבאה: 55% פחמימות, 25% חלבונים ו20% שומנים. רוב הארוחות של נוטרי-סיסטם הינן בעלות אחוזים נמוכים של סודיום ושומן טראנס ועשירות בדגנים מלאים. מומלץ להוסיף לארוחות 6 סוגים של פירות וירקות בכל יום. הדיאטה משלבת 5 ארוחות ביום.
תפריט יומי נראה כך:
ארוחת בוקר: מנה מוכנה של נוטרי-סיסטם, פרי 1 ומוצר חלב 1.
ארוחת צהריים: מנת נוטרי-סיסטם, סלט (ניתן להוסיף רוטב אחד נטול שומן), מוצר חלב 1.
ארוחת ערב: מנת נוטרי-סיסטם, 2 ירקות, סלט או פרי.
קינוח: מנת קינוח של נוטרי-סיסטם (הכלולה בחבילה החודשית).

דגשים רפואיים דיאטת נוטרי סיסטם

חלק מן הארוחות הינן בעלות ערך קלורי נמוך מאוד, ערך קלורי זה (150 קלוריות) יכול להיחשב כחטיף אך לא כארוחה.

דרגת קושי - בינונית.

בשלבי התוכנית, דיאטת נוטרי סיסטם הינה קלה יחסית. כל שעליך לעשות הוא לבחור ארוחה מתוך הקטלוג ולהקפיד לאכול את כמות הארוחות הנדרשת ביום. הקושי האמיתי מתחיל דווקא כשהתוכנית מסתיימת, שכן בשלב זה עליך לעשות קניות, לבשל ולווסת את גודל הארוחות לכמות הנכונה. על-אף שהחברה מספקת חוברת לימוד עצמית לבנייה נכונה של ארוחות בתום התוכנית, היא אינה מספקת תמיכה נוספת והדרכה בשלב זה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...