יום שני, 13 בדצמבר 2010

דיאטת אטקינס דיאטה ייחודית בהחלט


דיאטהדיאטת אטקינס היא שיטה עוצמתית העובדת לטווח ארוך לירידה במשקל וניהול המשקל כך שיישאר קבוע.דיאטת אטקינס היא דרך שונה להסתכל על מזון. הדיאטה תראה לכם שאכילת המזון הנכון יכולה לשנות את הדרך בה פועל גופכם, היא תשנה את הגוף שלכם כך שבמקום לצבור שומן תשרפו שומן.
בסיס השיטה
השיטה היא עוצמתית מכוון שהיא פועלת! היא פועלת בכך שהיא מלמדת אתכם לאכול את המאכלים הנכונים – המאכלים שהופכים את הגוף שלכם למכונה מדהימה ששורפת שומן. זה מה שהופך את אטקינס לדיאטה ייחודית בהחלט. אתם תכלו את המזון שהגוף שלכם נועד לצרוך, תתחילו לשרוף שומן כבר היום, ברגע זה ותזכו להצלחה עוצמתית וארוכת טווח.
זה קל
השיטה עובדת כאשר גופך נמצא במרכז, היא מבוססת בהתאם למטרות שלך והדרך בה אתה רוצה להגשים אותם. תוכנית האכילה מחולקת לארבע שלבים, כאשר אפשר להתחיל עם כל אחד מתוך שלושת השלבים הראשונים.
דיאטת אטקינס זה בריא
דיאטת אטקינס היא מיוחדת בכך שהיא סובבת סביב מאכלים טעימים ובריאים, מה שהופך את הדיאטה להרבה יותר כיפית שמאר הדיאטות שיש.
איך זה עובד
כשאתם אוכלים יותר מדי פחמימות, הגוף שורף חלק מהם בשביל אנרגיה ומאחסן את הפחמימות המיותרות בצורת שומן.כאשרת אתם אוכלים פחות פחמימות, בעיקר קמח לבן וסוכר, הגוף שלכם מתחיל לשרוף שומן ומשתמש בו כחומר דלק ראשי. ככה עובדת דיאטת אטקינס, אתם מתחילים לאכול מאכלים נכון ומשנים את הגוף שלכם ממכונה שאוגרת שומן למכונה ששורפת שומן.
שומרים על המשקל
כשתלמדו איך להפוך את הגוף שלכם למכונה ששורפת שומנים אתם תלמדו איך לשמור עליו ככה ולשמור את המשקל העודף רחוק מכם. השיטה הופכת את זה לקל, היא מלמדת אתכם איך ליהנות מהמאכלים האהובים עליכם בכל מקום שבו אתם נמצאים.
נהנים מחיים בריאים
הרי זה הכי חשוב, כמובן שלהראות טוב זה רווח עצום, אבל מכוון שאטקינס עובדת עם הגוף שלכם, אתם יכולים להפחית מגוון גורמים המהווים סיכונים בריאותיים, כולל מחלות הקשורות בלב וכלי דם, לחץ דם גבוה וסוכרת. תוסיפו לזה פעילות גופנית שתהייה טבעית שתאמץ את השרירים שלכם ותעזור לכם להרגיש ולהראות אפילו עוד יותר טוב
השלבים
שלב אחד: מפעיל תהליך הנקרא קטוזיס בגוף ונמשך מינימום שבועיים. בשלב זה צורכים עד 20 גרם פחמימות ביום ורואים ירידה משמעותית במשקל. לא צורכים ירקות, פירות, גרגירים ולחם עם עמילנים. הפחתת צריכת פחמימות "מכריחה" את הגוף לשרוף שומן. מלבד זאת, פחמימות מעוררת את הגוף ליצר אינסולין, אינסולין הופך פחמימות עודפות לשומן, כך שהפחתת צריכת פחמימות גורמת ליצירה של פחות אינסולין וכך פוחתת היווצרות של שומן חדש. צורכים ביצים, דגים בשר, עופות, גבינות (עד כמאה וחמישים גרם ביום), שומנים (קנולה, שמן אגוזים, שמן סויה, שמן זרעי ענבים) וירקות דלי פחמימות. כדאי לשתות מים ולהימנע מקפה או תה עם קפאין.
שלב שתיים: הירידה הממושכת במשקל קשורה בהוספת ירקות עם סיבים עד אשר מגיעים לרמה הקריטית של צריכת פחמימות המתאימה לכם. הרמה הקריטית היא רמת צריכת הפחמימות המקסימלית שאתם יכולים לצרוך ולא לעלות במשקל. אפשר להוסיף לתפריט גבינות, פירות, אגוזים וזרעים.
שלב שלוש: שלב בו מוצאים את רמת צריכת הפחמימות הקריטית המתאימה לגופכם, כך שתוכלו לשמור על משקלכם. לא לעלות ולא להוריד. התפריט מתרחב עוד יותר וניתן להוסיף פירות נוספים ודגנים נוספים כמו שיבולת שועל.
שלב ארבע: מי שעבר את שלב שלוש יכול להמשיך לשלב ארבע. שלב שלוש הוא הכרחי כדי להמשיך לשלב ארבע. בשלב זה הגעתם למשקל היעד שלכם והמטרה היא לשמור עליו לשאר החיים. בשלב זה אתם צורכים את כמות הפחמימות הקריטית שאיתרתם בשלב שלוש. יתכנו שינויים של חצי קילו לכל כיוון. אלו שינויים נורמאליים. אם אתם עולים במשקל כ 2.5 – 3 קילו עליכם לחזור לשלב שלוש למשך כשבועיים. בשלב זה יש להימנע מצריכת מוצרים המכילים סוכר לבן, חיטה שאינה מלאה ועמילן תירס.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...