יום שני, 13 בדצמבר 2010

דיאטה נכונה היא דיאטה בריאה היא דיאטה מאוזנת

דיאטה נכונה = דיאטה בריאה = דיאטה מאוזנת
למה דיאטה נכונה היא דיאטה בריאה היא דיאטה מאוזנת

לעלות-לרדת, לעלות-לרדת. אם צמד המילים הזה מתאר את חוויות הדיאטה שלכם עד כה, לא פלא שאתם מיואשים, ואולי אף התהליך פגע בבריאות שלכם במקום לשפר אותה. אך דיאטה, כשמה כן היא, אמורה להוות אורח חיים מאוזן. שילוב של תזונה נכונה יחד עם פעילות גופנית אמורים לעזור לכם ולהביא להורדה במשקל.

תנסו להימנע ככל יכולתכם מדיאטות בזק מהירות, שמבטיחות ירידה דרסטית במשקל בזמן קצר. בלתי אפשרי להתמיד בדיאטות כאלה לאורך זמן, והקילוגרמים שיתכן ותשילו – סופם שיחזרו ובגדול! אין מה לעשות; דיאטה נכונה היא דיאטה בריאה היא דיאטה מאוזנת!
כל מי ששם לו למטרה לשנות את אורחות חייו ולהביא למהפך בהרגליו, כדאי שיקרא את הכתבה הבאה, בה נמליץ לכם מה כדאי לעשות על מנת להצליח סוף סוף בהשלת הקילוגרמים העודפים וצמצום ההיקפים.
תחילה יש לחשוב באיזה פורמט אנו מעדיפים להיכנס למשטר דיאטה. מה יהיה הכי יעיל והולם אותנו? האם מפגשים קבוצתיים בסגנון שומרי משקל? או אולי דווקא דיאטה פרטנית ומותאמת אישית דרך דיאטנית?
אם דיאטה אישית אצל דיאטנית היא הכיוון, האם נעדיף מפגש פנים מול פנים מולה או אולי דווקא דיאטה און ליין, המאפשרת ירידה במשקל באמצעות האינטרנט, ואינה מצריכה כמעט פגישות אישיות? דיאטה אונליין מתאימה בעיקר לאנשים עסוקים וכוללת מעקב אישי צמוד על ידי דיאטנית, תפריטים שבועיים מפורטים, קבוצות תמיכה אונליין וכדומה. אפשר להירשם לדיאטה און ליין גם דרך קופות החולים, כאשר באתר שלהן ניתן למצוא טבלת קלוריות, מחשבון קלוריות, מתכוני דיאטה, טיפים לדיאטה ועוד.

כיום בשוק ניתן למצוא אינספור דיאטניות שיוכלו לעזור לנו להרכיב תכנית דיאטה אישית ומאוזנת. ניתן להיפגש עם דיאטניות דרך קופות החולים, באופן פרטי וכדומה.
דיאטנית אמורה להתאים לנו תפריט דיאטה לפי העדפתנו האישית ולפי אורח חיינו. ברור כי החיים הלא סדירים של אנשי ונשות העסקים, מקשה עליהם לאכול נכון יותר מאשר, למשל, עקרות בית. לכן הדיאטנית בוחנת איתכם בפגישה האישית לא רק את אהבותיכם השונות למזון, אלא גם את סדר היום שלכם, ומתאימה לכם תפריט אישי, המכיל את כל אבות המזון והערכים התזונתיים הנחוצים, כגון ויטמינים, מינרלים ותוספי מזון במידת הצורך.

אין קסמים או קיצורי דרך להרזיה. דיאטה נכונה בשילוב כושר גופני תביא אתכם לירידה איטית במשקל, אך כזו שניתן לעמוד בה לאורך זמן ואפילו לכל החיים. כדאי להימנע מכדורי דיאטה מפוקפקים או מוצרי דיאטה מבטיחי מהפכות. שריפת קלוריות תלויה ברצון שלכם ובכושר ההתמדה שלכם לאכול נכון ולעסוק בפעילות.

על מנת להילחם בהשמנת יתר יש צורך להכיר בכך שחלק חשוב מהחיים שלכם אמור להשתנות. שמעכשיו והלאה נכנסים הביתה רק מוצרי בריאות בעלי ערך קלורי נמוך. שמעכשיו האוכל אותו נהגתם לבשל למשפחה אינו תורם לגזרתכם ומעכשיו מתחייבים רק למתכונים דיאטה, לכושר גופני, ולמהפכה מוחלטת בצורת המחשבה והצריכה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...