יום שישי, 5 בנובמבר 2010

דיאטת הצירופים

דיאטת הצירופים


דיאטת הצירופים מבוססת על כך שיש אינספור צירופי מזון העלולים להזיק לבריאות ולגרום להשמנה, אך יש גם אינספור צירופי מזון נכונים שהם בריאים ואף תורמים לירידה במשקל. דיאטת הצירופים מתבססת על אותם צירופי מזון נכונים, ולפי שיטה זו מתאימים לאדם דיאטה על בסיס אישי, שצירופי המזון הנכונים יהיו אידיאליים בשבילו על פי העדפותיו ורצונותיו, ושמים דגש גם על חינוך להרגלי אכילה נכונים, פעילות גופנית ועוד.

השיטה של דיאטת הצרופים מסוכמת בספר "רזה לתמיד" של הרווי ומרילין דיאמונד, בהוצאת מטר.
דיאטת הצירופים, בניגוד לדיאטות אחרות, אינה כרוכה במאמץ רב של המרזה, ומותאמת לקצב האישי שלו. היא לא רק מנחה את המרזה כיצד לעשות את הדיאטה, אלא גם מקנה לו הרגלי אכילה נכונים, שניתן ליישם גם כשמגיעים למשקל היעד, על מנת שיוכל לשמור על ההישג שהשיג.

צירופי המזון הנכונים והבריאים, הם מאוד מגוונים, כך שניתן להרכיב אינספור תפריטים שונים, מרעננים ולא משעממים ושגרתיים. ניתן להרכיב כ-160,000 צירופים שונים של תפריטים יומיים, תוך שימת דגש על הרכבו התזונתי של המזון. המרזה מקבל תפריטים, שהאוכל בהם קל להכנה, ואינו מקשה עליו, למרות שאפשר מאותם צירופי המזון ליצור גם מאכלים מורכבים.

ייחוד נוסף של דיאטת הצרופים הוא שהדיאטה מתאימה לכל מקום ולכל מסגרת: בבית, במסעדה, בחופשה, בעבודה וכדומה. ניתן לארגן בצורה מבוקרת את אופציות האכילה, אם מבינים ממה מורכבים תחליפים שונים של המזון. זה כמובן, נלמד לאורך הדיאטה, ואז ניתן לתמרן ולשנות את הארוחות ובו בזמן לשמור על תזונה נכונה.

דיאטת הצירופים מורכבת משש ארוחות לאורך היום, מה שתורם לתהליכי שריפת האנרגיה, ולתהליכי שריפת השומן, להרגשת שובע לאורך היום ולשמירת המשקל גם לאחר סיום תהליך ההרזייה. דיאטת הצירופים כוללת מזונות בעלי נפח רב ובעל הרכב קלורי דל, על מנת שתתעורר במהרה הרגשת שובע וכך יהיה קל יותר לעמוד בדיאטה. דיאטת הצרופים גם מכילה את כל אבות המזון שהגוף זקוק להם ולכן היא נחשבת דיאטה בריאה ומאוזנת.

דיאטת הצרופים- הוכחות מן השטח


באמצעות דיאטת הצרופים הרזו אנשים רבים והניסיון מלמד כי סיכויי ההצלחה של דיאטה זו גבוהים לעומת שיטות דיאטה אחרות.
דיאטת הצרופים מתאימה לכל סוגי ההשמנה: ההמנה התורשתית, ההשמנה הפסיכולוגית וההשמנה ההורמונלית, כמו כן, דיאטה זו מתאימה גם לילדים.
נוסף להרזיה נפתרו בעיות רפואיות, כגון סוכרת, יתר לחץ דם ועודף שומנים בדם, מחלות ראומטיות ועוד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...