יום שישי, 5 בנובמבר 2010

דיאטת חרמון מן

דיאטת חרמון מן


דיאטת חרמון מן היא דיאטה המשלבת שיטת דיקור סיני למניעת תיאבון יחד עם צירופי מזון מסוימים לירידה במשקל. מטפלי השיטה טוענים כי ניתן להשיל עד כ-20 קילוגרם מהמשקל העודף בכשלושה חודשים.


הדיקור הסיני נעשה על ידי מחטים קטנות וסטריליות. המחט מוחדרת לאפרכסת באופן חד פעמי, מחט בכל אוזן. הפעולה אינה מורגשת ואינה כואבת ואורכת מספר שניות בלבד. המחט מוחזקת ע"י פלסטר שקוף, כאשר המחטים לא מגבילות או מפריעות לפעילות היומיומית. תפקיד המחטים הוא לדכא את התיאבון, והשפעתן נמשכת 12 שבועות.

כל תהליך הטיפול במטופל הוא ממוחשב, כל פרט אודותיו ואודות התהליך שהוא עובר נרשמים ומעובדים על מנת לייעל את הטיפול, כל תהליך ההרזיה הוא בליווי רפואי צמוד והמטופל מקבל תפריט המורכב מצירופי מזון, שניתן לשלבם ולאכול אותם ללא הגבלה.

הדיאטה מותאמת לאדם עצמו ולמצב בריאותו, כך שאדם הסובל מעודף סוכר בדם דיאטה דלת סוכר. תכנית הדיאטה של חרמון מן מתוכננת לשרת את הצרכים והמטרות של כל מטופל.

שיטת חרמון מן להרזיה מתבססת על הניסיון להפריד את אבות המזון, ומצד שני לדכא את התיאבון באמצעות דיקור סיני או לייזר. שיטת הפרדת אבות המזון מאפשרת לאכול ללא הגבלה ואינה מגבילה את זמני הארוחה, כך שניתן לאכול רק פעם ביום או לאורך כל היום. התנאי הוא, כמובן, להיצמד לתפריט מסודר שמורכב מצירופי מזון מסוימים, אותו המטופלים בוחרים מדי שבוע.

היתרון הגדול של דיאטת חרמון מן הוא האפשרות לאכול מתפריט נתון כמות בלתי מוגבלת לאורך כל היום והלילה.

שיטת הפרדת אבות המזון עוזרת לגוף לפרק את השומן והיא מאפשרת קצב ירידה מהיר יחסית, אך גם בריא, שכן לא נוצר כל חוסר תזונתי. כל אבות המזון מנוצלים, אמנם לא ביחד, אך בהפסקות קצרות ובתחלופה מתמדת. לפי שיטה זו ניתן להוריד כ-10% מעודף המשקל מדי שבוע, כך שניתן לרדת כ-20 ועד 25 קילוגרם בשלושה חודשים.

בתום דיאטת  חרמון מן וכאשר מגיעים למשקל הרצוי, חשוב לשמור על מודעות, לעקוב אחר המשקל באופן עצמאי, אך גם על ידי הגורם המטפל, יש להמשיך ולשמור על תפריט מתוכנן כהלכה, לאכול לאט ובכמויות סבירות, לשתות כמויות גדולות של מים ועוד.

לפרטים נוספים על שיטת דיאטת חרמון מן ניתן לחפש באינטרנט

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...