יום שישי, 5 בנובמבר 2010

דיאטת שבעת המינים

דיאטת שבעת המינים


דיאטת שבעת המינים היא שדרוג של דיאטת האושר ומיועדת לאנשים שרוצים לעשות דיאטה שלא גורמת להם לחולשה עקב הקטנת כמות הפחמימות בתפריט היומי או שלא נותנת להם תחושה של שובע.

דיאטת שבעת המינים למעשה מוסיפה לתפריט היומי, לשתי הארוחות דלות הפחמימות, לחם, פירות ודגנים.

דיאטת האושר כוללת שתי ארוחות ללא פחמימות (לחם, פירות, פסטות, קטניות וסוכר), אלא מזונות עשירי חלבון כמו גבינות, ביצים, בשר, אגוזים, סרדינים ודגים, טופו וכדומה, כמו גם ירקות טריים ומבושלים ושמן. הארוחה השלישית היא ארוחת האושר, או ארוחת הבונוס, בה אפשר לאכול כמעט כל מה שרוצים, כולל קינוח, בתנאי שהיא מאוזנת, בכמות סבירה, ומתבצעת תוך שעה. עליה לכלול כ-700 קלוריות לנשים וכ-1,000 קלוריות לגברים.

בדיאטת שבעת המינים ניתן להוסיף כמות מדודה של פחמימות גם לארוחות הדלות פחמימות.
תפריט לדוגמה בדיאטת שבעת המינים:
בארוחת הבוקר אפשר לאכול שתי פרוסות לחם קל, ביצה קשה וסלט.
בארוחת הצהריים ניתן לאכול תפוח אדמה בינוני או שתי פרוסות לחם קל, רבע עוף וירקות מוקפצים.
בארוחת הערב, או ארוחת האושר, אפשר לאכול בערך קלורי של 500 ועד 1,000 קלוריות בהתאמה אישית.

את ארוחת האושר אפשר לאכול לפי בחירתכם כאורחת צהריים או כארוחת ערב. כך ניתן לשמור על הדיאטה וגם לצאת לארוחות שחיתות במסעדות או באירועים. בסדנאות הנערכות מטעם בית החולים מאיר ניתנת רשימת מאכלים אותם ניתן לצרוך לא רק בארוחת האושר, אלא גם בארוחות הדלות, כך שניתן לגוון ולקחת בקלות אוכל לעבודה. הדיאטה נועדה להשתלב בסדר יום של כל אחד ואחד ולכן נחשבת נוחה מאוד למשתתף.

דרך בית החולים מאיר נערכות סדנאות בנות 10 מפגשים בני שעה ורבע, אחת לשבוע. במפגש מתאימים למשתתפים את הדיאטה המתאימה להם ביותר מבין השתיים, בהתאם למצב בריאותם והעדפותיהם, ומתקבלים תפריטים לדוגמה ורשימת מזונות שניתן לצרוך בכל ארוחה.
סדנאות של דיאטת שבעת המינים מתקיימות בכפר סבא וישנן גם סדנאות המתקיימות בתל אביב. פרטים נוספים אפשר לקבל בטלפון: 09-7472367, 09-7472649. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...