יום שישי, 5 בנובמבר 2010

דיאטה קלאב

דיאטה קלאב


דיאטה קלאב קיימת מעל ל-19 שנה ועזרה לרבים לרדת במשקל, לשנות את חייהם ולשמור על הישגם. דיאטה קלאב היא מחלוצות קבוצות התמיכה לשינוי הרגלי האכילה בישראל, ועובדת לפי שיטה מדעית שנכתבה לפני כ-40 שנה בארה"ב והותאמה על ידי דיאטניות ופסיכולוגים לצרכים ולאורח החיים של החברה הישראלית, ונותנת מענה לכל מצב, לכל עיסוק ולכל מקצוע. תהליך ההרזיה בדיאטה קלאב מלווה על ידי דיאטניות קליניות, תזונאיות, מומחים לפעילות גופנית, מומחים לטיפול בסוכרת ועוד.

כיום מפעילה דיאטה קלאב כ-100 קבוצות תמיכה ברחבי הארץ, כאשר ניתן להצטרף לקבוצות התמיכה בכל העת וניתן לצפות ברשימת הקבוצות באתר הרשמי שלה: http://www.dieta-club.co.il/
הקבוצות מגונות וכוללות קבוצות למבוגרים, קבוצות לנשים לאחר לידה וקבוצות במקומות העבודה. בדיאטה קלאב מאמינים כי רק קבוצות תמיכה יכולות להביא לשינויים אמיתיים, שכן הן מעניקות מסגרת אוהבת ומחבקת, ומאפשרת לחלוק חוויות עם אנשים שעוברים את אותם הדברים שאנו עוברים.

בדיאטה קלאב עורכים מפגשים קבוצתיים אחת לשבוע במשך שעה וחצי, בהם מלמדים נושאים הקשורים בתזונה ואכילה נכונה. כמו כן נידונים נושאים פסיכולוגיים וחברתיים המתעוררים תוך כדי התהליך של הירידה במשקל. במפגשים גם מסייעים למשתתפים לשמור על משקלם החדש, ללמוד ליהנות מגופם החדש ומצורת חייהם השונה, וללמוד ליהנות מהאוכל.
תכנית האכילה שדיאטה קלאב מספקת למטופליה כוללת שש ארוחות ביום. שעות הארוחה גמישות, אך יש לשמור על מרווחים של שעה וחצי ועד שלוש שעות בין ארוחה לארוחה. חשוב לא לוותר על ארוחות או לצבור אותן כדי להרגיל את הגוף. התפריט הניתן הוא מגוון, וניתן אחת לשבוע לאכול "מנה מותרת".
התכנית התזונתית מורכבת משלושה שלבים. המעבר משלב לשלב נעשה על פי קצב ההתקדמות האישי של האדם ובתיאום עם המנחה. בשלב הראשון בונים תפריט יומי על פי העדפותיו של המשתתף. זהו תפריט מחייב ונועד להכרות והסתגלות לתכנית. בשלב השני המשתתף כבר אחראי בעצמו על הרכב הארוחות השונות. כלומר, ניתנת לו יד חופשית יותר. השלב השלישי כבר מיועד לאלו שהגיעו למשקל הרצוי שלהם ורוצים ללמוד לשמור עליו. המיוחד בשיטה זו הוא שלא מזניחים את המטופל גם כשהגיע למשקל הרצוי, וממשיכים ללוות אותו עד שיראה בשיטה דרך חיים קלה לביצוע ושגרתית. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...