יום שישי, 5 בנובמבר 2010

דיאטת שומרי משקל

דיאטת שומרי משקל


דיטת שיטת הנקודות
לא אחת שאלתם את עצמכם מה הדיאטה הטובה ביותר? איזו דיאטה הכי תתאים לי? מה יעזור לי להרזות ולשמור על המשקל לאורך זמן?


ובכן, בכתבה הבאה נפרט על שיטת שומרי משקל, שהיא שיטה ותיקה מאוד בשוק הדיאטות ועזרה לרבים ולרבות להשיל קילוגרמים מיותרים, לשנות את דרך חייהם ואת מצב בריאותם ולשמור על משקלם החדש לאורך שנים.

יש האומרים שהשמנת יתר היא המגפה של המאה ה-21. רבים מוצאים את עצמם מעלים עוד ועוד במשקל עד שהם מאבדים שליטה ולא יכולים לשבור את המעגל. אנשים מוצאים את עצמם מנסים דיאטות חדשות מדי שבוע, אך ללא הצלחה.

דיאטת שומרי משקל באה לעזור לאנשים לשנות את חייהם מקצה ועד קצה בשילוב של תוכנית אכילה נכונה, פעילות גופנית, ולא פחות חשוב – תמיכה קבוצתית. תמיכה קבוצתית היא מאוד חשובה לשמירה על מוטיבציה, לקבלת תמיכה נפשית מאנשים שנמצאים באותו המצב כמוכם ועוד.

שינוי הרגלי אכילה אינו דבר שבא במהרה או בקלות, ולכן השתתפות בקבוצות של שומרי משקל מלמדת אתכם איך לנהל את התפריט היומי שלכם בצורה טובה, אך יותר חשוב – בצורה הדרגתית. לאט לאט מלמדים אתכם את סודות שיטת הנקודות: איך לחשב נקודות של אוכל שאתם מבשלים לבד, איך לחשב נקודות במסעדה וכו''.

אם שאלתם את עצמכם מהי אותה שיטת הנקודות, אז שיטת הנקודות היא למעשה שקלול של גודל המנה, שומן הרווי שבה והקלוריות שבה. כל אדם מקבל מכסת נקודות יומית בהתאם למשקלו ולמינו ואמור להתנהל עם מגוון המזון שמסביבו בצורה טובה. לא מגבילים אתכם בסוגי האוכל. מותר לאכול הכול! אפשר לאכול פיצה ושווארמה ואפשר לאכול בשרים, ירקות ופירות. הכול לפי העדפתכם ולפי מכסת הנקודות היומית שלכם.

שיטת שומרי משקל באה לעשות לכם סוויץ'' באכילה – שילוב שיטת הנקודות בחייכם, סוויץ'' בחשיבה – הפנמת תהליך ההרזיה כמשהו בר ביצוע וסוויץ'' בהרגלים.

שומרי משקל גם מפרסמים באתר הרשמי שלהם מתכוני שומרי משקל. מתכונים לדיאטה שיעזרו לכם לבשל אוכל בבית שהוא משביע, טעים וזול בנקודות.

אם שאלתם את עצמכם כמה זמן אפשר לשמור על דיטת שומרי משקל, ובכלל, האם אפשר לשמור על משקל, אז חסידי שיטת הנקודות יאמרו לכם, כי שיטת הנקודות אינה קשה, אינה מגבילה בסוגי האוכל. כל אחד יכול לאכול את מה שהוא אוהב, ולומדים רק לווסת כמויות. מכיוון שאין תפריט דל שאמור להיות תקף לכל, אלא כל אחד בונה לעצמו את התפריט, שיטת הנקודות משתלבת היטב בחיים וכך לומדים במהרה איך לשמור על המשקל שהושג.

באתר הרשמי של שומרי משקל ניתן למצוא סיפורי הצלחה של אנשים שהרזו ושמרו על משקלם, מתכונים עם ניקוד, מחשבון מדד מסת גוף ועוד.
לפרטים נוספים אודות דיאטת שומרי משקל - אתר שומרי משקלhttp://www.shomreymishkal.co.il

תגובה 1:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...