יום שישי, 5 בנובמבר 2010

סוגי הדיאטות

סוגי הדיאטות


איך להחליט בין כל סוגי הדיאטות ולמצוא את הדיאטה שמתאימה ליבכתבה הבאה נפרט על הדיאטות הפופולריות הקיימות היום בשוק. סוגי הדיאטות הן רבות ומגוונות, וחשוב להכירן על מנת להתאים לעצמכם את הדיאטה הטובה ביותר, כזו שלא תסבלו לעמוד בה.

דיאטת לחם
דיאטת הלחם מבוססת על אכילת פחמימות כמו לחם מחיטה מלאה, גריסים, קטניות, נבטי חיטה וכדומה. מאכלים אלה עשירים בסיבים ובוויטמינים מקבוצת B, כך שגם ניתן לרדת במשקל וגם ניתן לשפר את העור ואת האלסטיות שלו.
דיאטת הלחם מבוססת על ירידה איטית ובריאה במשקל. כאשר הירידה איטית, הדרגתית ובריאה, ניתן להפוך את הדיאטה לאורך חיים, להתמיד בה ולא לפגוע בצורה דרסטית בעור, שכן ירידה מהירה במשקל גורמת להזדקנות העור ולהופעת קמטים וסימני מתיחה.
דיאטת הלחם דוגלת בשתייה מרובה של מים, משקאות דיאטטים, תה וקפה. אכילת ארוחות קטנות המחולקות על פני כל היום, מדי 3 או 4 שעות, כגון פרוסות עם ממרח או קטניות, אכילת שפע של ירקות, אכילת בשרים רזים, ביצים, שמן זית, מעט מוצרי חלב ועוד.

אולגה רז, ממציאת השיטה מאמינה באכילת אוכל מגוון, בהרגשת תחושת שובע לאורך כל היום ובירידה איטית ובריאה במשקל, כחצי קילוגרם בשבוע וכ-24 קילוגרם בשנה.
לפרטים נוספים:http://www.olgaraz.co.il /

דיאט לי
חברת דיאט-לי מספקת לכם ארוחות גורמה עד הבית, ארוחות המותאמות לכם באופן אישי ונבחרות מתוך תפריט עשיר הכולל, למשל, מעל ל-170 סוגים שונים של ארוחות צהריים. באמצעות צירופי המזון, הערך הקלורי והאיזון בכמויות, ניתן לרדת במשקל ולשמור עליו לאורך זמן.
התפריט של דיאט לי מתוכנן ומורכב על ידי צוות מקצועי של דיאטנים ושפים ומותאמים למגוון רחב של טעמים וצרכים. המזון טבעי, עשיר בסיבים תזונתיים, דל שומן וכשר. הוא אינו מכיל כימיקלים, צמחי מאכל או אבקות למיניהן. הארוחות משתנות מדי יום, והתפריט כולו מתחלף מדי שבוע.
הדיאטה של דיאט לי מתאימה לאנשים שאין להם זמן לעמוד שעות במטבח ולבשל אוכל דיאטטי מגוון וטעים, לאנשים שאין להם זמן לבלות שעות בקניות בסופר, לאנשים שלא יודעים או אוהבים לבשל ולאנשים שיש להם חיים דינמיים.

הארוחות של דיאט לי נשלחות עד לביתכם, אחת לשבוע, כאשר החברה מספקת 4 ארוחות ליום: בוקר, צהריים, ערב ולילה. כל הארוחות מגיעות באריזות נפרדות, הניתנות לחימום בתנור, במיקרו או בטוסטר אובן.
לפרטים נוספים:http://dietlee.co.il/

דיאטה לימונדה
דיאטת הלימונים מבטיחה להשיל 9 קילוגרמים בעשרה ימים, באמצעות המתכון הבא: יש לערבב מיץ לימונים אורגני יחד עם סירופ מייפל אורגני, פלפל קאיין נוזלי או באבקה יחד עם מים מזוקקים או מינרלים. יש לשתות את המשקה הזה לאורך עשרה ימים ורק אותו – כלומר, לא ניתן לאכול או לשתות שום דבר אחר. בבקרים יש לשתות מי מלח על מנת לנקות את המעיים מרעלים שהצטברו בו, ובערב לסיים עם שתיית תה צמחים.

את דיאטת הלימונדה המציא הרופא האלטרנטיבי סטנלי בורוז, וחסידי השיטה מדווחים על תחושת קלילות, אופוריה וצלילות, שיפור בראייה ובמצב העור וכדומה.
הדיאטה הזו אינה מתאימה לאנשים שסובלים מאולקוס, גסטריטיס, צרבות או סכרת. כמו כן, היא איננה מתאימה לאורך זמן שכן היא איננה מאוזנת ומבוססת כמעט על צום מלא.

דיאטת מרק כרובדיאטת מרק כרוב היא דיאטה מהירה, המתאימה לטווח קצר של שבעה ימים, ומתאימה לאלה הרוצים להשיל מספר קילוגרמים במהרה. בדיאטת הכרוב ניתן להשיל בין 4 ל-6 קילוגרם בשבוע, בשילוב עם פעילות גופנית. לאחר שבוע של שמירה על דיאטת הכרוב מומלץ לבחור בדיאטה מאוזנת שתשמור על התוצאות שהשגתם ושתעזור לכם להמשיך להרזות.
דיאטת הכרוב אינה דיאטה מאוזנת ולכן יש ליטול כדורי מולטי-ויטמין להשלמת החסרים. כמו כן, מומלץ לשתות הרבה מים ולהימנע ממשקאות מוגזים, ממותקים ואלכוהוליים.
המתכון של מרק הכרוב כולל 1 ראש כרוב, 1 בצל, 3 גזרים, 3 עגבניות, 2 פלפלים ירוקים וצרור עלי סלרי. את אלה יש לקצוץ, לתבל לפי הטעם ולבשל עד ריכוך.

ביום הראשון של הדיאטה יש לאכול בצורה חופשית מרק כרוב ופירות, למעט בננות.
ביום השני יש לאכול חופשי מרק כרוב וירקות טריים ומבושלים, למעט שעועית, תירס ואפונה.
ביום השלישי יש לשלב את שתיית המרק עם צריכה חופשית של פירות (למעט בננות) וירקות (למעט תפוחי אדמה).
ביום הרביעי, בנוסף לשתיית מרק הכרוב יש לאכול חופשי בננות וחלב רזה.
ביום החמישי - בשר חופשי, בשילוב עם ירקות דיאטטים, כגון עגבניות וירקות ירוקים. חשוב לשתות ביום זה הרבה מים להורדת החומציות.
גם ביום השישי יש לאכול חופשי בשר וירקות, בליווי מרק הכרוב, למעט תפוחי אדמה.
ביום השביעי והאחרון יש לאכול אורז מלא, מיצי פירות לא ממותקים וירקות חופשי, בנוסף על שתיית מרק הכרוב.


דיאטת אטקינס

דיאטת אטקינס הפופולרית מוסברת ברב המכר "מהפכת הדיאטה של ד"ר אטקינס". הדיאטה מבטיחה ירידה במשקל תוך אכילת מאכלים שמנים כמו שמנת, סטייקים, אבוקדו, גבינה מיונז וכדומה. החלבונים הללו באים על חשבון הורדת הפחמימות מתפריט הדיאטה היומי: לחם, זרעים, מוצרי חלב ועוד.
דיאטת אטקינס מתאימה למספר חודשי דיאטה ספורים ולא יותר, שכן היא איננה מאוזנת. ניתן לרכוש את הספר "מהפכת הדיאטה של ד"ר אטקינס" בחנויות הספרים.

שומרי משקל
שיטת שומרי משקל מציגה הרזיה שפויה באמצעות התמיכה החשובה של קבוצות הרזיה, תכנית אכילה מגוונת ופעילות גופנית מתונה. הדובדבן שבקצפת השיטה הוא שיטת הנקודות, בה נקודה היא שקלול של גודל המנה, הקלוריות והשומן הרווי שבה. כל אדם מקבל הקצבה של נקודות יומיות לפי משקל גופו ומינו, ולומד כיצד ניתן לאכול נכון ולהרזות, מבלי לחסוך אף תאווה לאוכל. בדיאטה זו הכול מותר, אך במידה.
לפרטים נוספים:http://www.shomreymishkal.co.il /

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...