יום שישי, 5 בנובמבר 2010

דיאטה מאסיבית

דיאטה מאסיבית


מהי דיאטה מאסיבית

תהליך הדיאטה המאסיבית הוא מאתגר, שכן אנו צריכים להתרגל לסרב לדחפים ההולכים ומתגברים ל"נשנוש" או "משהו מתוק אחרי האוכל" או כל דבר אחר שממלא את הזמן הפנוי שנוצר במקרה בלו"ז העמוס שלנו. לכן, מספרים שאין דיאטה קלה. האומנם?



דיאטה בהתאמה אישית של רוקח
דיאטה בהתאמה אישית, פיתוח עולמי פורץ דרך של מעבדות רוקח, מבטיחה להיות דיאטה קלה. למעשה, היא מבטיחה שורה ארוכה של הבטחות שמהוות שבירת מיתוסים קיצונית על דיאטות, שלגבי כל דיאטה אחרת היו, ככל הנראה, נכונים. מיתוסים כגון "אין דבר כזה דיאטת בזק", "כאשר נמצאים בדיאטה, סובלים מעייפות ומחסור באנרגיה", "אי אפשר לעשות דיאטה בלי לספור קלוריות", והכי חשוב – "בשביל יופי צריך לסבול" – מתנפצים אל רשימה ארוכה של אפשרויות שמעניקה דיאטה בהתאמה אישית של רוקח.

מהי דיאטה בהתאמה אישית?
דיאטה בהתאמה אישית של רוקח היא למעשה שילוב מנצח של שני עקרונות תזונתיים ובריאותיים עיקריים, אשר מיושם באופן ייחודי בתוך מוצר דיאטה, אך כל פעם באופן מעט שונה, כדי להתאים את מוצר הדיאטה אל המטרה שלשמה אנו רוצים לרדת במשקל, וכן לסוגים שונים של משתמשים פוטנציאליים.

העקרונות הם די פשוטים, סה"כ – סיבים תזונתיים ואיזון של רמת הסוכר בדם. הסיבים התזונתיים נמצאים ברוב כדורי הדיאטה, ומטרתם להיכנס אל הקיבה, להתרחב בתוכה וכך לתפוס חלק מנפח הקיבה ולהעניק תחושת שובע שאינה נובעת ממזון בעל ערך קלורי אלא מחומרים טבעיים שאינם מתעכלים, ולכן יוצאים כלעומת שבאו. יש לציין, בדיאטה בהתאמה אישית של רוקח משולבים כמה סוגי סיבים תזונתיים, והם מתרחבים בקיבה פי 35, לעומת כדורי דיאטה רגילים, שבהם הסיבים מתרחבים פי 7 בלבד. לכן, במעבדות רוקח מתחייבים לתפוסה של 80% מהקיבה בשימוש אחד במוצר הדיאטה, וכן שתפוסה זו תישאר בקיבה למשך כ-10 שעות, כדי להבטיח תחושת שובע נעימה למשך כל היום.

מרכיב נוסף וחשוב ביותר של הדיאטה הוא β-Glucan (בתא גלוקן) אשר מאזן את רמת הסוכרים בדם במשך היום, וכך מצמצם את הרצון בנשנוש בלתי פוסק ואת הצורך ב"משהו מתוק". זה המרכיב ששומר עלינו מלצרוך קלוריות ריקות ללא בקרה במשך כל היום, וכן אנו מרגישים אנרגטיים ומלאי מרץ, מכיוון שגופנו אינו עסוק בלעכל רוב הזמן.

יש לציין, כמובן, המוצר מועשר בויטמינים החיוניים לתפקודי הגוף השונים. למעשה, כל המרכיבים של רוקח פורטה אישי הם אמנם מאוד חזקים בפעילותם אך גם טבעיים בכל מאת האחוזים, ומאחוריהם עומדים אישורים של משרד הבריאות האמריקאי, משרד הבריאות הישראלי ומכון התקנים, כמו גם אישור כשרות של הרבנות הראשית. למעשה, דיאטה בהתאמה אישית של רוקח מומלצת לא רק כדיאטת הרזייה אלא גם כדיאטת בריאות, שמומלצת לחולי לב וכלי דם. כך שגם במקרה של מוצר כמו דיאטה מאסיבית, שנועד להשיל יותר מתשעה קילוגרמים – אין חשש שזה בטוח, בריאותי ואף מומלץ.

אז מה הן האפשרויות של דיאטה מאסיבית?סדרת רוקח פורטה אישי מכילה, בעצם, כמה גרסאות שונות של המוצר, שמותאמות לסוגי הרזיה שונים. לצורך הרזיה קלה, של כשלושה-ארבעה קילוגרמים, ישנו המוצר "דיאטה קלה", שמכיל כמות מאוזנת של סיבים תזונתיים ובטא גלוקן. לצורך הרזיה של תשעה קילוגרמים או יותר, ישנו המוצר"דיאטה מאסיבית", שמכיל כמות מוגברת ומחוזקת של סיבים תזונתיים. דיאטת נוער גם נכללת ברשימה, והיא מכילה, כמובן, תגבור של ויטמינים הדרושים להתפתחות הגוף. כמוה גם דיאטה לאחר הריון – עוד מוצר בסדרת רוקח פורטה אישי – שמכילה כמות מוגברת של בטא גלוקן, שעוזרת לשלוט על הנשנוש והצורך במתוקים. מוצר נוסף וייחודי הוא דיאטת בזק – או דיאטה לאירוע. דיאטה זו חזקה במיוחד ופועלת להשראת תחושת שובע מהיום הראשון, וכך נמנעת צריכת מזון קלורי באופן שעוזר להשיל את הקילוגרמים המיותרים בזמן, לקראת אירוע מסוים שלכבודו נרצה להיראות יפים יותר ולהרגיש בריאים יותר, כמו חתונה, בר מצווה או אפילו נסיעה לחו"ל.

תגובה 1:

  1. סיבים תזונתיים וויטמינים ומינרלים הם אכן רכיבים חשובים בכל דיאטה, אך הם אינם הבסיס הבלעדי.
    הבסיס מתחיל ברמת החשיבה של האדם, החינוך שלו מה כדאי לו לאכול וממה מוטב שימנע, הקניית הרגלי אכילה חדשים ובריאים, ולא רק בליעת כמוסות- זה חשוב אך לא העיקר.

    חשוב גם לציין שרבים האנשים שניסו להשיל מגופם משקל עודף רב ובמהירות, כמו שהם ירדו במשקל, באותה המידה הם גם עלו אותו ובתקופה די קצרה ואפילו העלו יותר. הסיבה המרכזית לכך היא חוסר שליטה ביצרים של הרגלי תזונה לקויים.
    החינוך לאכילה ולהרגלים נכונים הם הבסיס לדיאטה מוצלחת באמת.

    שושי ביקובסקי | תזונאית טבעית

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...