יום שבת, 30 באוקטובר 2010

לחזור למסלול הדיאטה אחרי החגים


לחזור למסלול הדיאטה אחרי החגים


אם גם את לא עמדת בפיתוי... עוגה, גפילטע פיש, לא משנה עד כמה חטאת, אל תחכי למחר. כל יום שאנחנו דוחים את החזרה לדיאטה, הופך את החזרה לדיאטה לקשה יותר ואת הירידה במשקל לרחוקה ובלתי מושגת יותר.

קבלי כמה טיפים שיעזרו לך לחזור למסלול הדיאטה בקלות ובהצלחה:
אל תתעלמי מהמשקל
אל תתעלמי מהמשקלשיטת היען לא תעבוד כאן. אל תטמני את הראש בחול. תעלי על המשקל. כמה מוקדם יותר שתבחני את משקלך החדש ותערכי הכרה עם המציאות כך תוכלי לצאת (מחדש) לדרך הדיאטה, להציב מטרות ויעדים, לתקוף אותם ולנצח.

התחייבי מראש, תכנני מסלול וצאי לדרך הדיאטה שוב.
הציבי לעצמך יעד לדיאטה. הבטיחי לעצמך שאת הולכת לכבוש את יעד הדיאטה המתוכנן. קחי נייר ועט וערכי רשימה של איך וכמה. מלאי מחדש את המקרר והמזווה במאכלים דלי קלוריות.

רשמי מה וכמה את אוכלת, קלוריות או מזונות
בוטלו סופית שני החוקים בעניין לא ראינו, לא השמנו: אם אוכלים בחושך או אם אוכלים כשאף אחד לא רואה כאילו לא אכלנו. אל תוותרי לעצמך. תהיי כנה עם עצמך: תעשי רק טוב לעצמך: תכתבי כל מה שאת אוכלת. קטן כגדול, בחושך ובאור. ככה תוכלי באמת לדעת ובאמת לשלוט על כמות הקלוריות שנכנסות לגופך.

אחת, שתיים שלוש, ידיים למעלה, ידיים על הראש  
התעמלות ותנועה תורמים לדיאטהקצת התעמלות ותנועה עוד לא הזיקו לאף אחד. ובמיוחד לאחר ששחררת את המעצורים ויצאת (זמנית) לחופשי מכלוב הדיאטה האכזר. במסגרת החזרה למוטב, במסגרת האופטימיות המחודשת מומלץ מאד לשלב בדיאטה תנועה וספורט.
פעילות ספורטיבית תשפר את רמת הירידה במשקל, תשפר את המראה שלך ובמיוחד את האנרגיות ומצב הרוח. ומצב הרוח כפי שידוע הוא מאבני היסוד להצלחה בדיאטה.

תסתכלי על התמונה הגדולה וצאי לדרך חדשהאז מה אם לא עמדת בפיתוי וחטאת באכילה יתרה? בגדול את מצליחה לרדת במשקל? הדיאטה עובדת? יפה וטוב. זה אומר שאת יכולה ומצליחה. בני אדם מעצם טבעם הם יצורים הפכפכים ובלתי יציבים... ואפילו אבנים נשברות תחת לחץ גדול... ואת בודאי לא מאבן, את בשר ודם (וקצת שומן). ומי יכול לעמוד בלחץ הפיתוי הגדול של שולחן חג ערוך לתלפיות, ניחוחות ומראות תאווה לחך?
אם הצלחת לעשות דיאטה בעבר, תצליחי גם בעתיד!     

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...