יום שבת, 30 באוקטובר 2010

אכילה מרזה- יש חיה כזאת?


אכילה מרזה- יש חיה כזאת?



קלוריות? דיאטה? דיאטת...? הרזיה? מחשבון קלוריות? כמה קלוריות? חינם: מדריך הדיאטות השלם- "הכל אודות דיאטה"- מאמרים טיפים אודות
אכילה מרזה

אכילה מרזה? בוודאי תופתעי לגלות 4 מרכיבי מזון מדהימים ומרזים שניתן למצוא בכל סופרמרקט...

כן, כן!
בעוד שמרבית האנשים טורחים וקונים חטיפי אנרגיה דלי קלוריות ויוגורטים דלי שומן אך יקרים להחריד, אני רוצה לגלות לך את סודות האוכל המרזה: אוכל שיכול להגביר את שריפת השומנים בגופך, שהוא הדבר המכריע ביותר בתהליך ההרזיה.
1. קפה (קפאין):   בכל רגע נתון מתרחש בתוך גופך תהליך הבעירה הטבעית (מטבוליזם). הדלקים המציתים את הבעירה הם פחמימות, שומנים וחלבונים.
ברור שככל שתבער בגופך מדורה גדולה יותר כך תרזי יותר. קפאין מוכר לכולנו כמעורר וממריץ. מה שפחות ידוע הוא שקפאין גם משמש כזרז שריפת שומנים בגוף. 
במחקר שנערך בקרב אוכלוסיית שמנים אובסיים דווח שצריכת 100 מ"ג קפאין (משהו בסדר גודל של ספל קפה גדול) הספיקה כדי להגביר את שיעור שריפת השומנים ב 4% למשך 2.5 שעות.
בהנחה שלא הגבירו את צריכת המזון שלהם, משמעות הדבר ירידה של 75-110 קלוריות ליום.
אמנם שינויים קטנים... אבל מצטברים!
כמו כל דבר בחיים יותר מדי- רע. פחות מדי- רע. הכמות היומית המומלצת 3-6 כוסות קפה ביום
2. תה ירוקתה לסוגיו השונים מכיל קופאין ברמה של 14-61 מ"ג לכוס. התה הירוק הוא העשיר ביותר בקופאין. מחקרים מראים שלתה ירוק אפקטים מרזים נוספים מעבר לקופאין. מחקרים בהם נתנו לנחקרים לשתות תה ירוק הראו שרמת הבעירה הטבעית שבגוף הייתה גבוהה יותר ב 3.5% מאשר נחקרים שקיבלו תחליף תה ללא ידיעתם (פלאצבו).
המשמעות היא שריפה של עוד 200 קלוריות ליום. בהחלט משמעותי!

3. פלפל חריף (החריפות היא ביסוד הכימי שנקרא קפסאיצין)מנת קארי חריפה (שמכילה כ 3 מ"ג קפסאיצין) תעלה למשך 30 דקות את קצב הבעירה הטבעית שבגופך ב 10% . מדהים. משהו כמו 130 קלוריות ליום.
אם נחשוב על זה לרגע הרי שאם אוכלים אוכל חריף במיוחד מצחנו מתכסה בזיעה. למה? כי חם לנו!!! כי אנחנו נשרפים מבפנים. באופן מדעי התהליך נקרא תרמוגנזה (יצירת חום באמצעות תהליכים פיזיולוגיים). מאליו ברור שחומר שנשרף שוב לא יכול להיאגר בגוף ולהפוך לשומן.
4. קינמוןמחקרים מראים שקינמון מגביר את רמת הדיוק והרגישות של האינסולין, שתפקידו לשמור על רמות גלוקוזה מאוזנות בדם. כאשר מוסיפים קינמון למנה מתוקה שהיא בהכרח עשירה בפחמימות, הדבר מפחית את העלייה ברמת הסוכר בדם, מה שמעודד רעב.
נ.ב. מומלץ "להשמיש" את הפטנטים האלו במיידי. אבל הם אינם באים במקום שמירה על כמויות האוכל והחלוקה היומית לפי אבות המזון השונים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...